FANDOM

Coconut- kucyk ziemski, najważniejszy krytyk kulinarny w Equestrii.  

Coconut
Yy
Krytyk kulinarny
Klacz
Jednorożec

Geneza powstaniaEdytuj

Kokoska powstała przy jedzeniu. Na początku miała mieć niebieską grzywę i różową sierść.
Cocoska

Pierwszy wygląd Kokoski

Miała zostać krytykiem kulinarnym od początku. Wtedy jeszcze nazywała się Pinkie Dreams, choć miała znaczek z kokosem. Po jakimś czasie powstała druga wersja Coco. Tym razem wzorowana na Magdzie Gessler. Miała się wtedy nazywać Dagda Fessler. Znaczek pozostał taki sam.
Dagda Fessler 2

Dagda Fessler. Drugi wygląd Kokoski

Dagda pozostała na jakiś czas, ale potem przyszedł do głowy inny pomysł i powstała Coconut czyli trzecia wersja, która pozostała do dziś.

Yy

Obecny wygląd Coco

Oto obecny wygląd Kokoski.

PonyWithBackground

ŻyciorysEdytuj

Kokoska już od dzieciństwa interesowała się sztuką kulinarną. Krytykowała każde jedzenie, które popadnie. Właśnie podczas przebywania w barze owocowym odkryła swoje powołanie i dostała znaczek.
Koko

Znaczek Coco

W wieku 12 lat została sławna jako krytyk w Ponyville i rodzice zapisali ją do szkoły kulinarnej. Przez kilka lat otrzymywała świadectwo z paskiem. Potem ukończyła szkołę i z wielką dumą wróciła do rodziców.  Dumna z niej była też starsza siostra, która właśnie przeprowadzała się do Saddle Arabi.

Jej pierwszym daniem, które zrobiła jest deser ,,Celestia czyli mrożony cytrynowy sok pomieszany z Coca Collą i lodem. Na górze narysowane było Słońce z bitej śmietany. Ogólnie robiła wtedy tylko desery, które wyglądały jej idealnie i tak też smakowały.

W wieku 20 lat zasłynęłą w całej Equestrii jako wybitny krytyk potraw i deserów. Dwa lata później przeprowadziłą się do siostry w Saddle Arabi i tam także zasłynęła na cały kraj. Wkrótce stała się najważniejszym krytykiem na świecie, a nagrody, które przyznaje ( zwłaszcza platynowy kokos) są wielką dumą dla resteuracji, barów i kawiarnii.

Obecnie mieszka w Saddle Arabi z siostrą i kuzynką w ogromnym domu z basenem. 
Dinne Day

Kuzynka Dinne Day

Violette Ville

Siostra Violette Ville

Konkursy organizowane przez Coconut i nagrody w tych konkursachEdytuj

Najważniejszym konkursem jest Kokotourne po Equestrii czyli konkurs, w którym Koko objeżdża Equestrię i osądza resteuracje. Konkurs jest organizowany co roku, ale tylko jedna z 200 resteuracji w Equestrii wygrywa. W roku 2013 wygrała ,,Podkowa w Canterlocie zdobywając Platynowy kokos. Złoty kokos otrzymał ZBS ( Zdrowy Bar Sałatkowy) w Canterlocie.

Oto lista nagród w tym konkursie:
Pizap.com14063992170311

Złoty kokos

- Platynowy kokos

- Złoty kokos

- Srebrny kokos

- Brązowy kokos

- Dębowy kokos

- Plastkowy ( tzw. Badziewny) kokos

Stosunki z kucykamiEdytuj

Na ogół Koko jest bardzo miłą osobą, ale jest też czasami nieznośna. Zna księżniczkę Celestię i ciągle się tym chwali. Bardzo nie lubi Applejack i Pinkie Pie. Uważa, że Applejack jest za ostra, a Pinkie głupawa.

O Celestio!

Jej najlepszą przyjaciółką w Ponyville jest Aloe. W Saddle Arabi lubi Dailę i Pinnie.
Dalia

Dalia

Pinnia

Pinnia

Razem bardzo często przesiadują w kawiarnii ,, Królewskiej, gdzie piją herbatę i jedzą ciastka.

Ulubione rzeczy KokoEdytuj

Ulubiona książka: Dzielna Do i puchar gryfów.

Ulubiona piosenka: Wizja przyszłej Equestrii

Ulubione jedzenie: Lubi każde. Oby tylko było smaczne.

Ulubiona księżniczka: Celestia

Ulubiony deser: Deser ,,Celestia

Ulubiony napój: Mleko kokosowe i cola.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki