FANDOM

HistoriaEdytuj

Apple Juice
Apple Juice by Twilight Sparkle19
Wygląd

SI-Niebieska G-Ciemno niebieska

         Znaczek jabłko

DzieciństwoEdytuj

Apple Juice w dziewciństwie mieszkała w Manehatanie. Chociaż młodego wieku uwielbiała się stroić-nosić piękne sukienki, robić piękne fryzury itd. Juice w Manehatanie często chodziła na różne imprezy i bale.

PodstawówkaEdytuj

Apple Juice nie dostała się do podstawówki w Manehatanie więc z rodzicami przeprowadziła się do Ponnyville, gdzie postanowiła zasiadź jabłonie i zrobić sad. Apple Juice bardzo spodobało się miasto i poznała tam wielu nowych przyjaciół.

GimnazjumEdytuj

Apple Juice do gimnazjum także przystąpiła w Ponnyville. Jednak gimnazjum dla Apple Juice było koszmarem, gdyż zdradziła sekret swojej najlepszej przyjaciółki (ten sekret był taki, że jej najlepsza przyjaciółka boi się motyli), wszyscy się z jej śmiali więc Apple Juice ją straciła.

LiceumEdytuj

Do liceum Apple Juice postanowiła przystąpić w Kryształowym Imperium. Poznała tam kryształowe kucyki i je bardzo polubiła. Sama także zapragnęła być kryształowa, lecz do tej pory tak nie jest. Po liceum Apple Juice chciała zostać modelką, lecz dowiadując się, że w Kryształowym Imperium nikt nie sprzedaje soku stwierdziła, że wykorzysta swój stary sad i sama zacznie to robić.

Historia znaczkaEdytuj

Apple Juice zdobyła znaczek w podstawówce robiąc po raz pierwszy sok jabłkowy.

WyglądEdytuj

Grzywa i ogonEdytuj

Apple Juice grzywe i ogon ma koloru granatowego.

SierśćEdytuj

Sierść Apple Juice jest koloru błękitnego

OczyEdytuj

Kolor oczu Apple Juice są zależne od jej uczuć, jeśli jest zadowolona to jej oczy są błękintne, jeśli jest smutna jej oczy są granatowe, jeśli jest zła\zdenerwowana jej oczy są czerwone, jeśli jest nie pewna siebie jej oczy są pomarańczowe.

ZnaczekEdytuj

Znaczek Apple Juice to czerwone jabłko.

CharakterEdytuj

Apple Juice stara się być miła jednak nie zawsze jej to wychodzi gdy ktoś ją zdenerwuje. Juice często nie dotrzymuje sekretów, przez to często traci przyjaciółki. Apple Juice czasami nie jest uczciwa, ale rzadko jej się to zdarza. Apple Juice w przeciwieństwie do niektórych kucyków uwielbia się uczyć.

Zalety i wadyEdytuj

ZaletyEdytuj

  1. Miła
  1. Pilna
  1. Przyjacielska

WadyEdytuj

  1. Nie dotrzymuje sekretów
  1. Kłamczucha
  1. Nerwowa

PasjeEdytuj

Upiękrzanie sięEdytuj

Apple Juice uwielbia się upiękrzać i ma do tego talent. Zawsze jak idzie na jakąś impreze wszyscy jej muwią, że ładniejszego kucyka nie widzieli. 

Robienie soku jabłkowegoEdytuj

To jest największy talent Apple Juice. Apple Juice uwielbia go robić.  Prawie wszystkie kucyki jej muwią, że jej sok jest najlepszy w całej Equestri.

DziennikarstwoEdytuj

Apple Juice odkryła ten talent w gimnazjum, kiedy na zadanie miała napisać krótką opowieść. Juice czasami (kiedy się jej nudzi) pisze krótkie książki lub wiersze.

Znajomość z kucykami i co o nich myśliEdytuj

mane6Edytuj

Pinkie-Lubi ją najbardziej z mane6, często spędza z nią dużo czasów i pomoga jej urządzać imprezy.

Applejack-Apple Juice bardzo ją lubi, ponieważ uważa, że ma taki sam talent. Często Juice pomaga jej w zbiorze jabłek.

Twilight Sparkle-Uważa, że są do siebie podobne, gdyż  Apple Juice także się pilnie uczy.

Fluttershy-Apple Juice ceni w jej to, że jest taka dobra i miła.

Rarity-Nie za bardzo ją lubi. Apple Juice uważa, że Rarity jest  jej konkurentką.

Rainbow Dash-Apple Juice uważa, że Dashie jest strasznie dzielna, jednak uważa też, że się za bardzo chwali.

Księżniczki i książentaEdytuj

Księżniczka Celestia-Apple Juice uważą, że jest sprawiedliwa, lecz nie może zrozumieć jak mogła wygnać własną siostre na księżyc.

Księżniczka Luna-Apple Juice uwielbia jej mroczność. Uważa, że jakby Luna nie była taka mroczna to, by nie była sobą

Księżniczka Cadence-Bardzo ją podziwia. Uważa, że po tym wszystkim co przeszła powinna być najważniejszą księżniczką.

Książe Shinig Armor-Apple Juice uważa, że Shinig Armor jest najlepszym księciem całej Equestri i Kryształowym Imperium. Zazdrości mu tego, że jest bratem Twily.

Książę Blueblood-Apple Juice uważa, że to jest niegoarnięty książe.

Kryształowe kucykiEdytuj

Apple Juice zazdrości im tego, że są kryształowi. Mimio tego, że im zazdrości bardzo je lubi.

CytatyEdytuj

"Och, tak, tak! Chwila... co?!"-Zdanie, którego często używa.

"Muwiłaś już...."-Tego zdania często używa gdy rozmawia z Pinkie.

"Ja Ci jeszcze...!"-Używa tego zdania kiedy jest zła lub zdenarwowna.

"Nie kapuję i nie ogarniam."-Tego zdania używa jak czegoś nie potrafi.

CiekawostkiEdytuj

  • Apple Juice jest daleko (i to bardzo daleko) pokrewniona z Applejack

  • Apple Juice jak była mała była uważana za najpiękniejszego kucyka w Manehatanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki